ACC APLICĂ MĂSURI DE PREVENIRE A VIRSULUI COVID-19!

0
137

Așa cum Starea de urgență în medicină se prelungește până pe 15 aprilie, activitățile care presupun interacțiunea directă cu publicul sunt monitorizate minuțios. Chiar și așa, S. A. ,, Apă-Canal Chișinău”, gestionează în continuare relația cu abonații săi atât la ghișeele Centrului comercial și asistență clienți, cât și în sistem on-line și telefonic. Transmiterea indexului, primirea, vizualizarea și achitarea facturii, comunicarea sesizărilor, solicitarea diferitelor informații, încheierea sau modificarea contractelor, eliberarea avizelor sau alte probleme specifice pot fi rezolvate cu ușurință dacă vizitați Centrul comercial și asistență clienți. De asemenea, pentru îmbunățirea și soluționarea cu succes a tuturor divergențelor, consumatorii pot trimite scrisori pe adresa de e-mail al întreprinderii acc.md sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății  www.acc.md, sau pe pagina oficială de Facebook.

Tot ca măsură de limitare a contactului direct între persoane, emiterea facturii se va face în baza indexurilor transmise de consumatori prin intermediul platformei de autocitire, în lipsa acestora, prin estimare, în funcție de istoricul consumului dintr-o perioadă similară a anului precedent.

Ținând cont de faptul că ne confruntăm cu o stare critică, de excepție, ACC s-a mobilizat pentru a gestiona riscurile asociate virusului COVID 19, fiind în măsură să asigure continuitatea și calitatea apei potabile furnizate tuturor consumatorilor săi, în orice situație. În acest sens, se respectă și se actualizează permanent Planul specific de continuitate, în funcție de măsurile dispuse de autorități.

Angajații, antrenați la muncă după program obișnuit, sunt monitorizați continuu, pe toată perioada aflării la serviciu, de către șefii subdiviziunilor privind starea sănătății și sunt dotați cu echipament de protecție (măști, mănuși și dezinfectanți etc.). La sosire la serviciu, acestora le este verificată temperatura prin intermediul camerei termografice amplasată în holul sediului.        

Sute de angajați ai societății au ca misiune principală asigurarea producției, distribuției, calității apei și epurării acesteia, îndeplinind sarcinile specifice prin muncă în condiții de izolare, pentru a preveni disfuncționalități majore ce pot perturba funcționarea serviciului esențial. În lupta cu coronavirusul, furnizorul de apă îi asigură pe consumatorii săi că apa de la robinet se poate consuma cu încredere, fiind chiar un aliat de nădejde în lupta împotriva pandemiei.

Să nu uităm că spălatul pe mâini, cu apă și săpun, în mod regulat, ne ajută să protejăm sănătatea noastră și pe a celor din jur!