Administrația furnizorului de apă aplică noi măsuri de acțiuni împotriva Covid-19 în conformitate cu cerințele ultimelor Hotărîri a Comisiei Extraordinare Sănătate Publică și Comisiei Extraordinare Sănătate Publică a municipiului Chișinău !

0
124

În contextul stării de urgență în sănătate publică, stabilită pe țară până la 15 aprilie, S.A.,,Apă-Canal Chişinău” anunță consumatorii, că au fost luate un şir de măsuri în vederea prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19, iar activitățile care presupun interacțiunea directă cu publicul sunt minimalizate și monitorizate minuțios.

În acest sens, se respectă și se actualizează în permanență măsurile de combatere a virusului Covid-19, dispuse de autorități.

Astfel, contactul direct între angajații companiei şi clienți a fost limitat. Furnizorul de apă recomandă abonaților să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic.

Chiar și așa, S. A. ,, Apă-Canal Chișinău”, gestionează în continuare relația cu abonații săi atât la ghișeele Centrului comercial și asistență clienți, cât și în sistem on-line și telefonic.

De asemenea, pentru îmbunătățirea și soluționarea cu succes a tuturor divergențelor, consumatorii pot trimite scrisori pe adresa de e-mail al întreprinderii acc.md sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății www.acc.md, sau pe pagina oficială de Facebook.  

În incinta sediului întreprinderii este permis doar accesul angajaților întreprinderii. Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare, în cazuri excepționale, cu promptitudine, de solicitările clienților, însă accesul va fi restricționat la câte o singură persoană în încăpere.

La toate obiectivele ale întreprinderii, accesul era oricum limitat doar la angajați și, în plus, față de măsurile de protecție obișnuite și obligatorii în aceste incinte, s-au suplimentat produsele de igienă și dezinfecție. 
Încăperile din sediile operatorului, dar și la obiectivele strategice din dotare, în special, în locurile unde există contact direct cu persoane din exterior, toate suprafețele sunt dezinfectate periodic și sunt puse la dispoziția clienților dar și a angajaților, soluții de dezinfecție.

ACC a aprobat un plan de măsuri și în ceea ce privește desfășurarea activității angajaților.  Prin urmare, a fost determinat numărul strict necesar de salariați pentru asigurarea funcționalității întreprinderii. De asemenea, se admite desfășurarea muncii la distanță de către salariații activitatea cărora nu necesită prezența obligatorie la locul de muncă, cu condiția îndeplinirii de către aceștia a tuturor atribuțiilor de serviciu. Salariații, activitatea cărora nu necesită prezența obligatorie la serviciu se vor afla în staționare pe o perioadă nedeterminată deocamdată.

Angajații, antrenați la muncă după program obișnuit, vor fi monitorizați continuu, pe toată perioada aflării la serviciu, de către șefii subdiviziunilor privind starea sănătății și vor fi dotați cu echipament de protecție (măști, mănuși și dezinfectanți etc.). La sosire la serviciu, acestora le este verificată temperatura prin intermediul camerei termografice amplasată în holul sediului.        

În cazul constatării depășirii de  temperatură a corpului uman (37,1oC), salariații au obligația de a comunica imediat șefului nemijlocit cu ulterioara izolare la domiciliu. În cazul apariției  la unii angajații a primelor simptome ale virusului SARS-CoV-2 (COVID-19) aceștia sunt trimiși acasă în staționare.         

Sute de angajați ai societății au ca misiune principală asigurarea producției, distribuției, calității apei și epurării acesteia, îndeplinind sarcinile specifice prin muncă în condiții de izolare, pentru a preveni disfuncționalități majore ce pot perturba funcționarea serviciului esențial. În lupta cu coronavirusul, furnizorul de apă îi asigură pe consumatorii săi că apa de la robinet se poate consuma cu încredere, fiind chiar un aliat de nădejde în lupta împotriva pandemiei.