Centrul Comercial și asistență clienți împlinește doi ani de activitate! Circa 200 mii consumatori deserviți!

0
164

ACC aniversează doi ani de activitate a Centrului Comercial și asistență clienți. S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul celor doi ani de activitate  în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 197191 consumatori. Astfel, pe parcursul anului 2019 au fost deserviți 107441 consumatori. Pe parcursul anului 2020, Centrul a activat într-un regim special, pentru a preveni riscul răspândirii COVID-19 și pentru a proteja atât vizitatorii, cât și angajații. În pofida situației dificile, în total au fost deserviți 89758 de consumatori. Activitatea cu publicul s-a desfășurat în condiții stricte de acces, ce presupun obligativitatea purtării măștilor de protecție și a păstrării distanței sociale, conform prevederilor legale în vigoare.

Amplasat la parterul clădirii administrative din str. Albișoara, 38, Centrul Comercial dispune de 11 Ghișee unice și 3 case, unde mai multe servicii sunt prestate de către operatori. Concomitent, sunt deservite mai multe persoane. Consumatorii pot obține răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea de obţinere a Avizului de branşare/racordare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare şi terminând cu achitarea facturilor pentru serviciile prestate, taxelor pentru verificarea contoarelor etc.

În funcţie de solicitări, atât consumatorii casnici, cât şi consumatorii noncasnici (agenţii economici) se pot adresa la ghişee şi depune cereri privind modificarea adresei pentru factură, pentru corespondență, solicitări privind debranșarea de la rețelele de alimentare cu apă în perioada lipsei din țară sau încetarea temporară a activității întreprinderii, cereri privind reeșalonarea datoriei (achitare în rate), eliberarea facturilor pentru eliberarea Avizului de branşare/racordare a instalaţiilor interne de apă şi canalizare la sistemul public de alimentare cu apă şi de canalizare, eliberarea procesului-verbal de pregătire pentru exploatarea PERMANENTĂ a instalaţiilor şi reţelelor de alimentare cu apă şi evacuare a apelor uzate (F-5).

De asemenea, consumatorii pot depune cereri pentru sigilarea/desigilarea nodului apometric, resigilarea după înlăturarea scurgerii, dar și solicitări privind ajutorul tehnic în vederea înlăturării scurgerilor pe reţeaua (conducta) aflată în gestiunea consumatorului (contra plată). Tot aici există și un punct de recepție a contoarelor de apă pentru verificare metrologică şi reparaţia acestora.

În contextul combaterii răspândirii virusului COVID-19, administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) îndeamnă consumatorii să își rezolve problemele prin telefon sau prin intermediul emailul întreprinderii acc@acc.md.

  • Programul de funcționare al Centrului comercial asistență clienți este următorul:
  • luni-joi – 8:00-17:00
  • vineri –   8:00-15:45
  • pauza de masă – 12:00-12:45.

Vă puteti adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md