Circa 10000 de consumatori-deserviţi, în iulie, de către specialiştii Centrul comercial și asistență clienți!

0
348

S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii iulie curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 9998 consumatori, comparativ cu 7336 consumatori în luna iunie.

Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1965, față de   1410  consumatori în luna iunie, servicii de informare – pentru 3289, față de   2829 consumatori. Totodată, 4744 persoane au efectuat achitări în casierie, comparativ cu  3097, de asemenea au fost înregistrate 731    de scrisori, comparativ cu 121 și 127 cereri pentru deschiderea conturilor personale, comparativ cu 553 înregistrate luna trecută. Tot în luna iulie curent, au fost înregistrate 654 apeluri telefonice primite, prin intermediul cărora  –consumatorii/solicitanţii au primit consultații.

Reamintim că, începând din februarie curent, consumatorii se pot adresa specialiştilor sus-menţionaţi la centrul Comercial și asistență clienți (biroul 101, str. Albişoara, 38). De menționat, că o dată cu deschiderea Centrului comercial și asistență clienți, numărul consumatorilor deserviți a crescut cu circa 10%. De asemenea, potrivit informației acumulate lunar a crescut cu 10% numărul persoanelor care își doresc conturi personale, dar și numărul celor care își doresc conectarea la serviciile de apă și de canalizare.

În cadrul Centrului, oamenii pot  obţine răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea elaborării condiţiilor tehnice pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate. Până în prezent, pe parcursul a unsprezece ani de la crearea Sectorului informare şi achitări, circa 500 de mii de consumatori au primit consultaţii privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare.