Comunicat privind aplicarea de către S.A. ,,Apă- Canal Chişinău” a unui şir de măsuri în vederea prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19

0
599

       În contextul evoluţiei situaţiei epidemiologice a infecţiei COVID-19 în Republica Moldova și în scopul protejării cetățenilor mun. Chişinău, prevenirii, diminuării şi lichidării consecinţelor pandemiei de Coronavirus de tip nou pe teritoriul țării, administraţia S.A. „Apă-Canal Chișinău” îndeamnă consumatorii să folosească modalitățile de plată online a facturilor pentru serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare

       Mai mult ca atât, în condițiile alertei naționale, Furnizorul de apă recomandă abonaților:

–  Să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic, reiterând existența posibilităților de achitare a facturilor cu termen valabil, cât și a celor cu termen expirat prin intermediul internet banking-ul oferit de băncile comerciale ale Republicii Moldova;

– Să beneficieze la intrarea în Centrul comercial și asistență clienți de utilizarea produselor igienice disponibile, precum și asigurate de Operator;

– Să păstreze distanța între persoane de 2-3 m;

– Să amâne pentru o perioadă nedeterminată vizitarea Centrului comercial și asistență clienți, în cazul în care problema poate fi soluționată de la distanță;

– Să folosească mijloace de plată electronică a facturilor şi să contacteze Compania pentru orice problemă sau sesizări prin telefon, e-mail sau formular de contact pe pagina de web:

– Să utilizeze modalitățile de plată online a facturilor pentru serviciul de alimentare cu apă și de canalizare consumate, precum internet banking-ul oferit de băncile comerciale ale Republicii Moldova;

– Să acceseze pagina web oficială www.acc.md (rubricile „Contacte”, „Servicii”, „Consumator”, „Lucrări de reabilitare” etc.) în vederea identificării alternativei vizitei Centrului comercial și asistență clienți.”

Consumatorii se pot adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi la numerele de telefon: 022 256 634; 022 256 828; 022 256 939; 022 857 826 şi în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md.
De asemenea, angajații opratorului vă stau la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat: 0 22 256 666; 022 256 777.

Și, cel mai important, rețineţi faptul, că toate măsurile de prevenţie adoptate de Operator, au fost luate spre binele consumatorilor și al celor din jur.