Nu amâna, alege cea mai comodă metodă de achitare a facturilor pentru serviciul de apă și canalizare!

0
517

      Administraţia S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” a luat toate măsurile necesare în vederea prevenirii și răspândirii virusului COVID-19, precum şi pentru a asigura, în condiții de siguranță, continuitatea serviciului și funcționarea sistemului de alimentare cu apă și de canalizare în toată perioada următoare.

       Concomitent, precizăm, că în perioada  stării de urgență este suspendată doar debranșarea pentru neplata la timp, nu și achitarea facturilor, care  reprezentă contravaloarea serviciilor de apă și de canalizare de care beneficiați și care este iminent necesar de a fi achitate.

       Pentru achitarea facturii de apă și canalizare aveți la dispoziţie mai multe modalităţi de plată. Reiterăm, că de rând cu achitarea facturilor în casieria întreprinderii, rămân în vigoare posibilitățile de plată prin terminalele băncilor sau internet banking.

        În cazul în care nu ați reușit să achitați factura la apă și canalizare până la data limită indicată pe factură și nu vă doriți să acumulați datorii, ori sa fiți debranșați de la acest serviciu, S.A. Apă -Canal Chișinău, vine cu următoarele recomandări către consumatori.

        Factura expirată poate fi achitată la caseria întrerpinderii, în cadrul Centrului comercial și asistență clienți.  Casierițele vor încasa plata pentru apă și canalizare, introducând în baza de date a furnizorului de apă, datele indicate de consumator, astfel încât acesta să nu fie debranșat de la apă și nici să nu acumuleze datorii. Însă, dacă aveți factura neexpirată la apă și canalizare, atunci în mod tradițional o puteți achita la orice terminal de plată, serviciu disponibil 24 de ore din 24, ori la oficiile poștale teritoriale din raza municipiului Chișinău, sau la orice bancă comercială. Totodată datorită noilor tehnologii factura pentru apă și canalizare se poate plăti și on-line, chiar de pe telefonul mobil, computerul de acasă sau serviciu prin intermediul serviciului web-banking. Pentru acest serviciu, însă, important este să menționați codul de client și numărul facturii.

        S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” mulțumește tuturor cliențiilor, care conștientizează faptul, că achitând facturile, sprijină efortul nostru de a asigura continuitatea serviciului în întreaga arie de operare, dar și pentru a continua investițiile începute, menite a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite.  

        În scopul identificării alternativei vizitei Centrului comercial și asistență clienți, consumatorii se pot adresa la numerele de telefon: 022 256 634; 022 256 828; 022 256 939; 022 857 826 şi în scris, accesând pagina web oficială www.acc.md (rubricile „Contacte”, „Servicii”, „Consumator”, „Lucrări de reabilitare” etc.).          

      De asemenea, angajații Departamentului dispecerat răspund non-stop la numerele de telefon: 0 22 256 666; 022 256 777.