Numărul cererilor depuse online la S.A.„Apă-Canal Chişinău”, s-a dublat

0
410

S.A.„Apă-Canal Chişinău continuă să-și extindă interacțiunea cu cetățenii prin intermediul serviciilor electronice. Prin urmare, din luna martie și până în prezent prin intermediul emailului întrerpinderii acc@acc.md s-a înregistrat o creștere semnificativă  a cererilor online ce țin de activitatea și serviciile oferite de către S.A. „Apă-Canal Chişinău”. Astfel, în perioada martie-iulie au fost înregitrate circa 3000 de cereri. Iar în mai, iunie câte 1000  de cereri, adică dublu față de lunile martie și aprilie. Majoritatea cererilor țin de conectarea la serviciul public de alimenare cu apă și de canalizare, curățarea fântânilor de canalizare, recalculul consumului de apă, dar și solicitarea facturilor prin email. Performanța se datorează activităților de informare a diferitor categorii de solicitanți privind avantajele utilizării serviciilor online.   

Administrația furnizorului de apă recomandă tuturor consumatorilor să beneficeze de acest serviciu, fapt ce le permite accesarea serviciului 24/24 de ore, excluderea necesității de deplasare la furnizorul de apă, economisirea banilor pentru plata expediere scrisorilor prin cadrul oficiilor poștale, și desigur obținerea răspunsului rapid. Dar cel mai importat, se va exclude răspândirea și contaminarea cu virusul COVID-19.

De asemenea, pentru a afla mai multe despre activitatea furnizorului de apă, programul de activitate, serviciile oferite, dar și actele de care aveți nevoie pentru a putea executa conectarea la servicul de apă și canalizare și nu doar, puteți accesa site-ul întreprinderii acc.md.