Peste 7048 consumatori deserviţi, în august, de către specialiştii Centrul comercial și asistență clienți!

0
164

S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii august curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentr achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 7048 consumatori. Ceea ce înseamnă cu 2000 de consumatori mai puțin decât în luna iulie.  Și aceasta deoarece, cetățenii preferă să își rezolve problemele prin telefon sau prin intermediul emailului întreprinderii acc@acc.md.

Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1053 consumatori, servicii de informare – pentru 2493. Totodată, 3171  persoane au efectuat achitări în casierie, de asemenea au fost înregistrate 463  de scrisori, și 264 cereri pentru încheierea contractelor directe și 66 pentru reînchiere.

Programul de funcționare al Centrului comercial asistență clienți este următorul:

luni-joi – 8:00-17:00

vineri –   8:00-15:45

pauza de masă – 12:00-12:45.

Vă puteti adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md
De asemenea, angajații ACC Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:
– 0 22 256 666
– 022 256 777.

Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană. Furnizorul de apă recomandă abonaților să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic.