S.A. ,, Apă-Canal Chişinău” a luat măsuri în vederea prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19

0
643

S.A.,,Apă-Canal Chişinăuanunță consumatorii, că au fost luate un şir de măsuri în vederea prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19.

În condițiile alertei naționale, contactul direct între angajații companiei şi clienți a fost limitat. Astfel, în incinta sediului întreprinderii este permis doar accesul angajaților. Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană. Furnizorul de apă recomandă abonaților să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic.

La obiectele strategice, cum ar fi Staţia de tratare a apei, dar și la Stația de epurare, accesul era oricum limitat doar la angajați și, în plus, față de măsurile de protecție obișnuite și obligatorii în aceste incinte, s-au suplimentat produsele de igienă și dezinfecție.
În incinta operatorului, în special, în locurile unde există contact direct cu persoane din exterior, toate suprafetele sunt dezinfectate periodic și sunt puse la dispoziția clienților dar și a angajaților, solutii de dezinfecție.

Clienții sunt încurajați să apeleze la alte mijloace decât prezența la casierii pentru a achita plata facturilor de apă și canalizare, utilizând modalitatea de plată online, internet banking-ul oferit de bănci etc.

Vă puteti adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md
De asemenea, angajații ACC Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:
– 0 22 256 666
– 022 256 777.

Și, cel mai important, rețineţi faptul, că toate măsurile de prevenţie adoptate de Operator, au fost luate spre binele consumatorilor și al celor din jur.