S.A. ,, Apă-Canal Chişinău” respecta masurile de prevenire- răspândire a virusului COVID-19

0
269

S.A.,,Apă-Canal Chişinău” anunță consumatorii, că au fost luate un şir de măsuri în vederea prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19.

În condițiile in care purtarea măștilor de protecție prin acoperirea nasului și gurii devine obligatorie în toate spațiile publice deschise, pe întreg teritoriul mun. Chișinău, contactul direct între angajații companiei şi clienți ramine limitat. Astfel în cadrul întreprinderii ,, S.A. ,, Apă-Canal Chișinău” sunt repectate cu strictețe masurile  de prevenire a infecției cu COVID-19. Cea mai importanță acțiune este igienizarea locurilor de muncă. Adminstrația funrizorului de apă în permanență asigurară angajații cu dezinfectanți  pentru prelucrarea echipamentului individual de lucru unelte de lucru, decît cele individuale (personale). La rândul lor, angajații instituției au grijă să: prelucreze frecvent, cu utilizarea substanțelor dezinfectante toate suprafețele din mediul ocupațional, îndeosebi a mânerelor de la uși, barelor de la scări, etc.

De asemenea au fost instalate dozatoare cu săpun lichid,  uscătoare de mîni.   Și nu în ultimul rând fiecare angajat ține cont și de Igiena respiratorie la locul de muncă. Asfel nu se admite aglomerarea spațiilor de serviciu, se  respectă distanța de cel puțin 1 metru între angajați și vizitatori.

De asemenea, întru asigurarea comodității clienților, Furnizorul de apă informează că toți angajații ACC sunt echipați în modul corespunzător cu măști de protecție.

          Astfel, în incinta sediului întreprinderii este permis doar accesul angajaților. Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană, iar la necesitate le sunt puse la dispoziție maști și mănuși vizitatorilor..

          Furnizorul de apă recomandă abonaților :

–  Să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic;

– Să beneficieze la intrarea în Centrul comercial și asistență clienți de utilizarea produselor igienice disponibile asigurate de Operator si sa utilizeze tunelul de dezinfectie de la intrare;

– Să păstreze distanța între persoane de 2-3 m;

– Să amâne pentru o perioadă nedeterminată vizitarea Centrului comercial și asistență clienți, în cazul în care problema poate fi soluționată de la distanță;

– Să folosească mijloace de plată electronică a facturilor şi să contacteze Compania pentru orice problemă sau sesizări prin telefon, e-mail sau formular de contact pe pagina de web:

– Să acceseze pagina web oficială www.acc.md (rubricile „Contacte”, „Servicii”, „Consumator”, „Lucrări de reabilitare” etc.) în vederea identificării alternativei vizitei Centrului comercial și asistență clienți.”

Consumatorii se pot adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi la numerele de telefon: 022 256 634; 022 256 828; 022 256 939; 022 857 826 şi în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md.

De asemenea, angajații opratorului vă stau la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat: 0 22 256 666; 022 256 777.