Specialiştii Centrului comercial și asistență clienți deservesc zilnic circa 500 de consumatori

0
325

Întru stimularea încrederii consumatorilor, prin așezarea acestora în centrul preocupărilor întreprinderii, asigurarea posibilității de soluţionare a problemelor ce țin de competența furnizorului de apă, dar şi pentru a nu se forma cozi la ghișeele Centrului comercial și asistență clienţi, angajații Centrului acordă zilnic consultanţa necesară unui număr de circa 500 de  consumatori.

Statistica arată, că odată cu încheierea sezonului estival, majoritatea consumatorilor care se adresează la Centru, solicită verificarea și reparația contoarelor pentru apă, depunând o cerere la unul din ghişeele Centrului. Vizitatorii trebuie să prezinte un act, emis de gestionarul fondului locativ, în care este indicat consumul curent și indicii contorului. 

De obicei, verificarea se efectuează în decurs de trei zile după achitarea serviciului. Pentru ca solicitantul să nu rămână fără apă, pe parcursul verificării metrologice, specialiștii de la ACC instalează contoare provizorii. Astfel, angajații furnizorului de apă garantează nu doar servicii calitative, dar și operativitate.

În cadrul Centrului comercial și asistență clienți activează 11 ghișee și 3 case, concomitent fiind deservite 16 persoane Tot aici, activează doi specialişti,  care recepţionează contoarele pentru verificare și reparație. Varietatea serviciilor oferite este destul de mare, astfel că consumatorii obțin răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea de obţinere a Avizului de branşare/racordare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare şi terminând cu achitarea facturilor pentru serviciile prestate, taxelor pentru verificarea contoarelor etc.