Tot mai mulți consumatori ACC depun cereri online

0
213

În contextul prevenirii și combaterii virusuui COVID-19, S.A.„Apă-Canal Chişinău continuă să-și extindă interacțiunea cu cetățenii prin intermediul serviciilor electronice. Prin urmare, pe parcursul anului 2020, prin intermediul emailului întreprinderii acc@acc.md s-a înregistrat o creștere semnificativă a cererilor online ce țin de activitatea și serviciile oferite de către S.A. „Apă-Canal Chişinău”. Astfel, în perioada fiind înregitrate circa 9000 de cereri.

Majoritatea cererilor țin de conectarea la serviciul public de alimenare cu apă și de canalizare, curățarea fântânilor de canalizare, recalculul consumului de apă, fiind urmate de contestările facturilor şi recalculării volumelor de apă, precum şi acordarea serviciilor auxiliare, dar și solicitarea facturilor prin email. Performanța se datorează activităților de informare a diferitor categorii de solicitanți privind avantajele utilizării serviciilor online.

Administrația furnizorului de apă recomandă tuturor consumatorilor să beneficeze de acest serviciu, fapt ce le permite accesarea serviciului 24/24 de ore, excluderea necesității de deplasare la furnizorul de apă, economisirea banilor pentru plata expediere scrisorilor prin cadrul oficiilor poștale, și desigur obținerea răspunsului rapid. Dar cel mai importat, se va exclude răspândirea și contaminarea cu virusul COVID-19.

De asemenea, pentru a afla mai multe despre activitatea furnizorului de apă, programul de activitate, serviciile oferite, dar și actele de care aveți nevoie pentru a putea executa conectarea la servicul de apă și canalizare și nu doar, puteți accesa site-ul întreprinderii acc.md.