Peste 8788 consumatori deserviţi, în septembrie, de către specialiştii Centrului comercial și asistență clienți!
S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii septembie curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 8788 consumatori, comparativ cu 7048 consumatori în luna august. Ceea ce înseamnă cu circa 2000 de consumatori mai mult decât în luna august. Și aceasta deoarece, s-au finalizat concediile planificate ale consumatorilor. În contextul combaterii răspândirii virusului COVID-19, administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) îndeamnă consumatorii să își rezolve problemele prin telefon sau prin intermediul emailul întreprinderii acc@acc.md.
Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1485 consumatori, servcii de informare – pentru 2934. Totodată, 4027 persoane au efectuat achitări în casierie, de asemenea au fost înregistrate 334 de scrisori, și 229 cereri pentru încheierea contractelor directe și 77 pentru reînchiere.
Programul de funcționare al Centrului comercial asistență clienți este următorul:
luni-joi – 8:00-17:00
vineri – 8:00-15:45
pauza de masă – 12:00-12:45.
Vă puteti adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md
De asemenea, angajații ACC Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:
– 0 22 256 666
– 022 256 777.
Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană. Furnizorul de apă recomandă abonaților să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic.