Mai mulţi consumatori rău-platnici au rămas fără apă rece la robinet!
Doar pe parcursul primului semestru 2017, din cei 4474 consumatori care au înregistrat datorii de circa 4188,3 mii lei la serviciul de alimentare cu apă şi de canalizare, au fost debranşaţi 56 consumatori non-casnici şi 104 consumatori casnici. Datoria pe care o însumează aceştia se ridică la circa 425,0 mii lei.
S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) avizează săptămânal zeci de consumatori cu restanţe, indiferent de statutul juridic al acestora. În urma primirii avizelor de debranşare, majoritatea datornicilor, în doar câteva zile, îşi achită restanţele. Dar, spre regret, sunt cazuri când unii consumatori nu achită serviciile oferite şi sunt debranşaţi.
Datornicii vor rămâne fără apă potabilă până îşi vor achita restanţele. Pentru a beneficia de serviciile ACC, aceştia vor fi nevoiţi să achite nu doar datoria înregistrată, ci şi cheltuielile pentru debranşare şi rebranşare la sistemul de alimentare cu apă potabilă.
Totodată, precizăm, că acţionarea în judecată este ultima metodă care se aplică pentru disciplinarea consumatorilor.
Pentru a evita debranşarea, S.A. „Apă-Canal Chişinău” îndeamnă consumatorii să-şi onoreze obligaţiunile de achitare a serviciilor prestate de către furnizor.