Departamentul dispecerat a înregistrat circa 43827 de apeluri, în anul 2020
Pe parcursul anului 2020, la Departamentului dispecerat s-au înregistrat circa 43827 de apeluri. Comparativ cu anul 2019, numărul apelurilor înregistrate este cu 30% mai mare.
S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” (ACC) explică această creștere în legătură cu situația epidemiologică și preferința consumatorilor de a opta pentru obținerea consultațiilor telefonice în detrimentul deplasărilor la Centrul Comercial și asistență clienți sau la Cancelearia întreprinderii. Aceiași tendință se menține și în acest an. Asfel, doar în luna ianuarie la telefoanele 022-25-66-66 sau 022-85-77-77 s-au înregistrat 16507 apeluri.
Potrivit unui raport în medie, zilnic la Departamentul dispecerat sunt efectuate circa 530 apeluri telefonice. Cele mai multe adresări țin de: lipsa apei, presiune slabă a apei potabile, blocarea rețelei de canalizare, lipsa capacelor de la gurile de canalizare și informații suplimentare privind activitatea furnizorului de apă.
De menționat că, administrația furnizorului de apă a optat în permanență pentru îmbunătățirea experienței celor care folosesc serviciile întreprinderii. Mai mult, pe parcursul anului 2020, an marcat de pandemia de COVID-19, specialiștii întreprinderii au încurajat utilizarea instrumentelor de consultanță de la distanță.
Pe lângă Departamentul dispecerat care activează non-stop, la numerele de telefon 022 256 666 sau 022-85-77-77, S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) pune la dispoziția consumatorilor, pentru consultații și suport de la distanță, și
- Site-ul oficial al întrerpinderii – www.acc.md;
- Pagina de Facebook a companiei – S.A. „Apă-Canal Chişinău”;
De asemenea, pentru a afla diverse informații consumatorii pot expedia scrisori pe adresa de email acc@acc.md. Mai mult, pe site-ul întreprinderii www.acc.md la rubrica CONTACTE sunt afișate și alte numerele de telefon utile consumatorilor. Mulțumim pentru înțelegere și încredere.