Circa 9 mii consumatori deserviţi, în aprilie, de către specialiştii Centrului comercial și asistență clienți!
S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii ianuarie curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat 8794 consumatori, comparativ cu 10002 consumatori în luna martie.
Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 921 consumatori, servcii de informare – pentru 3548. Totodată, 3597persoane au efectuat achitări în casierie, de asemenea au fost înregistrate 459 de scrisori, și 837 cereri pentru încheierea contractelor directe și 136 pentru reînchiere.
De menționat că, în luna aprilie s-au înregistrat 340 cereri pentru încheierea cotractelor individuale cu apartamentele din ÎMGFL și 388 cereri pentru încheierea contractelor SP, AE.
În contextul combaterii răspândirii virusului COVID-19, administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) îndeamnă consumatorii să își rezolve problemele prin telefon sau prin intermediul emailul întreprinderii acc@acc.md.
Programul de funcționare al Centrului comercial asistență clienți este următorul:
luni-joi – 8:00-17:00
vineri – 8:00-15:45
pauza de masă – 12:00-12:45.
Vă puteti adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md
De asemenea, angajații ACC Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:
– 0 22 256 666
– 022 256 777.
Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană. Furnizorul de apă recomandă abonaților să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic.