Circa 11005 consumatori deserviţi în luna iulie curent la Centrul unic de informare!
În scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate de către furnizorul de apă, pe parcursul lunii iulie 2021, la Centrul unic de informare s-au adresat 11005 consumatori.
Astfel, specialiştii din cadrul Centrului unic de informare al întreprinderii au oferit servicii contabile unui număr de 1118 consumatori, servicii de informare - pentru 4082 clienţi. Totodată, 4496 persoane au efectuat achitări în casierie.
În perioada de referinţă, au fost înregistrate 473 scrisori și 712 cereri pentru încheierea contractelor directe și 336 de cereri pentru reîncheierea acestora, iar 426 de consumatori din sectorul particular, precum şi agenţi economici au depus cereri pentru încheierea contractelor. Alte 171 de cereri au fost depuse pentru încheierea contractelor individuale cu proprietarii apartamentelor gestionate de către ÎMGFL. De asemenea, au fost depuse 60 de cereri pentru rezoluţiunea contractelor.
Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă, în contextul combaterii răspândirii virusului COVID-19, accesul este restricționat la câte o singură persoană.
Administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) îndeamnă consumatorii să își soluţioneze problemele, adresându-se telephonic la Centrul unic de informare la numerele de telefon: 0 22 256 634, 0 22 256 828, 0 22 256 939, 0 22 857 826, precum şi la numerele de telefon ale Departamentului dispecerat: 0 22 256 666, 0 22 256 777, iar pentru a depune o cerere în scris, accesaţi adresa de e-mail: www.acc@acc.md. Programul de funcționare al Centrului unic de informare este următorul: luni-joi: 8:00- 17:00, vineri: 8:00-15:45, cu pauză de masă: 12:00-12:45.