Administrația furnizorului de apă aplică noi măsuri de acțiuni împotriva Covid-19!
S.A.,,Apă-Canal Chişinău” anunță consumatorii, că au fost luate un şir de măsuri în vederea prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19, iar activitățile care presupun interacțiunea directă cu publicul sunt minimalizate și monitorizate minuțios. Planul de acțiuni este aprobat în legătură cu starea de urgență stabilită pe țară în perioada 10 septembrie – 30 octombrie 2021, în temeiul Hotărârii nr. 61 din 09.09.2021 a Comisiei Naționale Extraordinare de Sănătate Publică și Hotărârii nr.44 din 13.09.2021 a Comisiei Extraordinare de Sănătate Publică a mun.Chișinău.
În acest sens, se respectă și se actualizează în permanență măsurile de combatere a virusului Covid-19, dispuse de autorități.
Astfel, contactul direct între angajații companiei şi clienți a fost limitat. Furnizorul de apă recomandă abonaților să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic. Consumatorii pot trimite scrisori pe adresa de e-mail al întreprinderii acc.md sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății www.acc.md, sau pe pagina oficială de Facebook.
Chiar și așa, S. A. ,, Apă-Canal Chișinău”, gestionează în continuare relația cu abonații săi atât la ghișeele Centrului unic de informare, cât și în sistem on-line și telefonic.
La toate obiectivele întreprinderii s-au suplimentat produsele de igienă și dezinfecție.
Încăperile din sediile operatorului, dar și la obiectivele strategice din dotare, în special, în locurile unde există contact direct cu persoane din exterior, toate suprafețele sunt dezinfectate periodic și sunt puse la dispoziția clienților dar și a angajaților, soluții de dezinfecție.
ACC a aprobat un plan de măsuri și în ceea ce privește desfășurarea activității angajaților.
În cadrul întreprinderii, toate ședințele de lucru se vor organiza doar în regim online. Se sistează temporar, pe perioada stării de urgență în sănătate publică, audiențele și primirea cetățenilor în toate subdiviziunile din cadrul întreprinderii.
De asemenea, șefii subdiviziunilor întreprinderii informează cu regularitate și în mod repetat angajații despre necesitatea vaccinării anti-COVID-19. Mai mult, se permite angajaților să se vaccineze în timpul zilei/orelor de muncă. Salariații antrenați la muncă după program obișnuit, sunt monitorizați continuu, pe toată perioada aflării la serviciu, de către șefii subdiviziunilor privind starea sănătății și sunt dotați cu echipament de protecție (măști, săpun lichid și apă caldă), pînă la anularea stării de urgență în sănătate publică pe întreg teritoriul Republicii Moldova sau a altor indicații suplimentare.
- Cazurile de îmbolnăvire a subalternilor cu virusul SARS-CoV-2 (COVID-19) sunt monitorizate cu strictețe de către asistentul medical din cadrul întreprinderii.
- La necesitate, pentru toată perioada stării de urgență în sănătate publică, în cazul sistării circulației transportului public în mun. Chișinău, angajații furnizorului de apă, în zilele de odihnă vor fi asigurați cu transport la locurile de muncă.
Clienții sunt încurajați să apeleze la alte mijloace decât prezența la casierii pentru a achita plata facturilor de apă și canalizare, utilizând modalitatea de plată online, internet banking-ul oferit de bănci etc.
Vă puteti adresa la Centrul unic de informare:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md
De asemenea, angajații ACC Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:
– 0 22 256 666
– 022 256 777.