de la fondare
Evenimente

Angajații ACC instruiți privind comunicarea cu consumatorii!

Angajații S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” (ACC) care au participat la cursurul de instruire „Pe domeniul comunicării specialiștilor de la Call-Center S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” au primit certificatele de formare profesională.  

Lecțiile s-au desfășurat în incinta blocului administrativ al S.A ,,Apă-Canal Chișinău'' (str. Albișoara nr.38), în perioada 16- 19 noiembrie curent, fără întrerupere din procesul de muncă. Astfel, timp de câteva zile peste 50 de angajați ai furnizorului de apă au fost familiarizați de către lectori universitari din cadrul Universității de Stat, facultatea de jurnalism și științe ale comunicării cu tehnici de și strategii de comunicare cu consumatorii. De asemenea, aceștia au fost familiarizați  despre modul în care trebuie să fie oferită asistența informaţională, fie prin telefon, fie verbal, cu respectarea procedurilor specifice ale companiei,  înregistrarea reclamațiilor clienţilor, ca într-un final, să fie soluționate problemele consumatorilor.

În cadrul cursului de instruire angajaților ACC  li s-a atras atenția asupra faptului că trebuie să aibă în primul rând abilități de comunicare dezvoltate, să știe să se exprime corect și coierent și modul cum pot să dezvolte aceste calități.  Cel mai important aspect din activitatea angajaților care interacționează cu clienții este să poată lucra în condiții de stres. Și aceasta deoarece nu toți consumatorii vorbesc pe un ton prietenos. Tocmai de aceea angajații operatorului au fost instruiți cum să reacționeze cu tact şi calm în momentele critice și să păstreze un ton amabil, atunci când discută cu un client furios.

Reamintim că, adminsitrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” periodic desfășoare cursuri d einstruire pentru angajați. Astfel, de-a lungul anilor, zeci de angajaţi ai ACC şi-au făcut studiile universitare în cadrul UTM, sau au participat la diverse cursuri de formare profesioanală continuă, fapt ce permite pregătirea specialiştilor de înaltă calificare.