de la fondare
Evenimente

Important! Transmiteți indicațiile reale ale consumului de apă și de canalizare!

Întru diminuarea diferenței de volum, administraţia S.A. „Apă-Canal Chişinău” îndeamnă toți consumatorii să înscrie indicațiile reale ale contoarele individuale în factura de plată  sau să le  transmită prin alte modalități existente (Viber, WtatsApp, Telegram, etc) în adresa S.A. „Apă-Canal Chişinău”, Î.M. „Infocom” sau gestionarul blocului locativ preferenţial, în perioada 25 – 30 a fiecărei luni.

Menţionăm, că în timpul apropiat, Operatorul planifcă iniţierea unui amplu proces de inventariere a contoarelor din apartamentele blocurilor locative, context în care Vă îndemnăm să vă onoraţi obligaţiunea de plată a facturilor, declarând volumul de apă de facto consumat, sprijinind astfel efortul nostru de a asigura continuitatea serviciului în întreaga arie de operare, dar şi pentru a continua investiţiile începute, menite a îmbunătăţi calitatea serviciilor furnizate/prestate.

Concomitent, Vă atenţionăm, că potrivit art. 175 din Codul contavenţional al Republicii Moldova, prezentarea datelor eronate privind consumul de apă potabilă şi volumul de apă uzată evacuată în sistemul public de canalizare se sancţionează cu amendă de la 18 la 30 de unităţi convenţionale, aplicată persoanei fizice.

Telefon de contact:

Consumator casnic particular -060001663,

Consumator casnic apartamente (contract direct) - 062100679.

Întru evitarea unor confuzii din cauza unor interpretări greșite a volumelor nerepartizate de apă în facturile emise consumatorilor finali de către ÎM „Infocom” au fost identificate cauzele apariției diferenței dintre volumul de apă înregistrat de contorul comun, instalat la branșamentul blocului locativ şi a contoarelor de apă individuale, instalate în apartamente. Acestea pot fi:

  • transmiterea eronată a indicilor contoarelor de către consumatori;
  • citirea indicațiilor contoarelor în diferite perioade a lunii;
  • neexecutarea verificării metrologice sau reparația contoarelor în termenul prescris de către Operator/Gestionar;
  • nedeclararea numărului real de utilizatori la locurile de consum necontorizate;
  • admiterea scurgerilor de apă la instalațiile interne ale consumatorilor la locurile de consum necontorizate.