Lucrări de renovare a apeductelor pe mai multe străzi din mun. Chișinău!
Specialiștii Departamentului rețele de apă Chișinău, dar și a Departamentului mentenanță efectuează diverse lucrări planificate, dar și remedierea avarierilor de la reţelele de alimentare cu apă.
Mai mult, datorită organizării eficiente a programului de lucru, angajații ACC lucrează în forță și sunt parte importantă în asigurarea cu servicii de calitate a consumatorilor. Astfel, zilnic intervin la diverse adrese pentru remedierea avariilor, fie pentru executarea lucrărilor sau conectarea la serviciile de apă a consumatorilor noi. Ca urmare zilnic, în medie sunt reparate și înlăturate zeci de avarieri la rețelele de apeduct și zeci la cele de canalizare.
Prin urmare, specialiștii Departamentului mentenanță efectuează lucrări de renovare a apeductului cu D-75 mm din str. Codru, or. Ialoveni pe un segment 400 m. Pe parcursul efectuării lucrărilor, consumatorii din zonă nu sunt afectați aceștia fiind aprovizionați cu apă. (vezi foto).
De asemenea, au loc lucrări de înlocuire a apeductului cu D-110 mm din str. Tineretului, Colonița. (vezi foto)
Iar, în scopul executării lucrărilor de remediere a avariei la reţeaua de apeduct cu D-500 din intersecția străzilor Paris și N. Costin, specialiștii ACC de comun acord cu angajații de la S.A. ,, Termolelctrica” au intervenit pentru a remedia situația creată. (vezi foto)
În acest sens, consumatorii din perimetrul străzilor O. Ghibu - N. Costin-L. Deleanu-șos. Balcani-Alba Iulia, dar și sat. Dumbrava vor rămâne luni, 6 decembrie, în intervalul orar 10.00 : 24.00, fără apă la robinet.
Totodată, Vă aducem la cunoștință, că în dependență de complexitatea lucrărilor, timpul de restabilire a alimentării cu apă ar putea poate fi prelungit.
De rând cu remedierea reţelelor de apă, pe parcursul zilei, sunt prevăzute executarea unui şir de lucrărila reţelele de canalizare, la care sunt înregistrate situaţii de avariere. Echipele de intervenţie depun eforturi sporite pentru ca toate avarierile sau deranjamentele apărute în sistemul de alimentare cu apă şi de canalizare să fie remediate în timp util, iar consumatorii să poată beneficia de serviciile întreprinderii la parametrii optimali.
Totodată, facem un apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la Departamentul dispecerat, la numărul de telefon: 022-256-666.