Peste 11000 consumatori deserviţi, în noiembrie, de către specialiştii Centrului unic de informare!
S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii noiembrie curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 11378. Astfel, specialiştii din cadrul Centrului unic de informare a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1001 consumatori, servicii de informare – pentru 4328. Totodată, 4740 persoane au efectuat achitări în casierie, de asemenea au fost înregistrate 500 de scrisori, și 516 cereri pentru încheierea contractelor directe și 230 pentru reînchiere.
Programul de funcționare al Centrului comercial asistență clienți este următorul:
luni-joi – 8:00-17:00
vineri – 8:00-15:45
pauza de masă – 12:00-12:45.
Vă puteti adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md
De asemenea, angajații ACC Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:
– 0 22 256 666
– 022 256 777.
Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană. Administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) îndeamnă consumatorii să își soluţioneze problemele, adresându-se telefonic la Centrul unic de informare, iar pentru a depune o cerere în scris, accesaţi adresa de e-mail: www.acc@acc.md.