Specialiştii Centrului unic de informare au deservit în luna decembrie peste 9 910 consumatori!
S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează, că în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate, pe parcursul lunii decembrie 2021, la Centrul unic de informare al întreprinderii s-au adresat circa 9910 consumatori.
Astfel, specialiştii Centrului au oferit servicii contabile pentru 1415 consumatori, servicii de informare pentru 3671 consumatori, au fost înregistrate 556 apeluri telefonice. Totodată, 3627 persoane au efectuat achitări în casierie. De asemenea, au fost înregistrate 330 scrisori, 569 cereri pentru încheierea contractelor directe și 86 - pentru reînchiere.
Programul de funcționare al Centrului unic de informare este următorul:
luni-joi: 8:00-17:00
vineri: 8:00-15:45
pauza de masă: 12:00-12:45.
În orele de program, Vă puteti adresa la Centrul unic de informare:
- la numerele de telefon: 0 22 256 634, 0 22 256 828, 0 22 256 939, 0 22 857 826.
- în scris, accesând site-ul: www.acc.md
De asemenea, angajații S.A. „Apă-Canal Chişinău” Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:
– 0 22 256 666, 0 22 256 777, care activează non-stop.
Concomitent, birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană.
Administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” îndeamnă consumatorii să își soluţioneze problemele, adresându-se telefonic la Centrul unic de informare, iar pentru a depune o cerere în scris, accesaţi adresa de e-mail: www.acc@acc.md.