de la fondare
Evenimente

Peste 12650 de contracte directe semnate cu S.A. „Apă-Canal Chișinău”

În atenția proprietarilor de apartamente din blocurile locative din mun. Chișinău, Vă informăm, că procesul de încheiere a contractelor directe de furnizare/prestare a serviciului public de alimentare cu apă şi de canalizare, continuă. Astfel, până în prezent au fost încheiate contracte directe cu  – 12658 proprietari de apartamente.

Reamintim că, în luna octombrie 2019 a fost demarat procesul de încheiere a contractelor individuale de furnizare/prestare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare cu proprietarii/locatarii de apartamente din blocurile locative din mun. Chișinău, în baza cererilor depuse (în  temeiul Legii nr. 303/2013 cu privire la serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare, Regulamentului de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare, aprobat decizia CMC nr. 14/11 din 11.08.2020, precum şi  Hotărârea ANRE nr. 359/2019, privind aprobarea Contractului-cadru de furnizare/prestare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare în strică corespundere cu reglementările legale).

Astfel, în perioada octombrie 2019 – decembrie 2021, au fost încheiate 12658 contracte directe încheiate cu proprietarii de apartamente.

Evoluția contractării directe:

- anul 2019 –164 contracte;

- anul 2020 – 2355 contracte;

- anul 2021 – 10139 contracte din 14405 de cereri depuse.

Pentru a deveni consumator direct al S.A. „Apă Canal Chișinău” urmează să pregătiți setul de acte, după cum urmează:

Cererea formular, la care se anexează:

-copia actului de identitate;

-copia actului ce atestă dreptul de proprietate asupra imobilului;

-declarația de coproprietar, după caz;

-copia ultimului bon de plată, pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare, achitat;

- copia buletinului metrologic de stat al contorului (opțional).

Ulterior, setul de acte îl prezentați la sediul operatorului, din str. Albișoara, 38, graficul de lucru: luni-joi 0800-1700, vineri 0800-1545.

Vă informăm, că lista documentelor necesare, o puteți găsi pe site-ul www.acc.md la compartimentul „Consumator”, sau la sediul operatorului din str. Albișoara, 38.

Activitatea de recepționare a cererilor se va desfășoară zilnic, conform programului normal.

În contextul prevenirii și combaterii virusului COVID-19, recomandăm administratorilor blocurilor locative să acumuleze cererile tuturor locatarilor din blocurile gestionate, cu ulterioara prezentare a acestora la sediul operatorului. Acest fapt va asigura și o eficiență productivă, dar și accelerare procesului de încheiere a contractelor individuale.