de la fondare
Evenimente

Tot mai mulți consumatori ACC depun cereri online! Peste 11 mii au fost înregistrate în 2021

În contextul prevenirii și combaterii virusuui COVID-19, S.A.„Apă-Canal Chişinău” continuă să-și extindă interacțiunea cu cetățenii prin intermediul serviciilor electronice. Prin urmare, pe parcursul anului 2021, prin intermediul emailului întreprinderii acc@acc.md s-a înregistrat o creștere semnificativă  a cererilor online ce țin de activitatea și serviciile oferite de către S.A. „Apă-Canal Chişinău”. Astfel, în perioada de referință fiind înregistrate circa 11636 de cereri, comparativ cu anul 2020  fiind  înregistrate 9000 cereri.

          Majoritatea cererilor țin de conectarea la serviciul public de alimenare cu apă și de canalizare, curățarea fântânilor de canalizare, recalculul consumului de apă, fiind urmate de  contestările facturilor şi recalculării volumelor de apă, precum şi acordarea serviciilor auxiliare, dar și solicitarea facturilor prin email. Performanța se datorează activităților de informare a diferitor categorii de solicitanți privind avantajele utilizării serviciilor online.  

           Administrația furnizorului de apă, recomandă tuturor consumatorilor să beneficieze de acest serviciu, fapt ce le permite accesarea serviciului 24/24 de ore, excluderea necesității de deplasare la sediul furnizorului de apă, economisirea banilor pentru plata expediere scrisorilor prin cadrul oficiilor poștale, și desigur obținerea răspunsului rapid. Dar cel mai mare avantaj,  este excluderea răspândirii și contaminării cu virusul COVID-19.

       Totodată, pentru a afla mai multe despre activitatea furnizorului de apă, programul de activitate, serviciile oferite, dar și actele de care aveți nevoie pentru a putea executa conectarea la serviciul de apă și canalizare și nu doar, puteți accesa site-ul întreprinderii acc.md.