Peste 121 mii consumatori, deserviți în 2021 la ghișeele S. A. „Apă-Canal Chișinău”
Peste 121 mii de consumatori au fost desreviți anul trecut, la ghișeele Centrului unic de informare al S.A. ,,Apă-Canal Chișinău”, care s-au adresat fie pentru soluționarea operativă a diverselor situații, ori pentru achitarea serviciilor prestate.
Astfel, pe parcursul anului trecut, specialiştii din cadrul Centrului unic de informare al întreprinderii au oferit servicii pentru 121551, comparativ cu 89758 consumatori pe parcursul anului 2020. Această creștere se datorează faptului că pe parcusul anului 2020 în contextul prevenirii și combaterii virusului COVID-19, Centrul unic de informare pentru anumite perioade și-a sistat activitatea.
Activitatea cu publicul s-a desfășurat în condiții stricte de acces, ce presupun obligativitatea purtării măștilor de protecție și a păstrării distanței sociale, conform prevederilor legale în vigoare.
Amplasat la parterul clădirii administrative din str. Albișoara, 38, Centrul unic de informare are 11 Ghișee unice și 3 case, unde mai multe servicii sunt prestate de către operatori. Concomitent, sunt deservite mai multe persoane. Consumatorii pot obține răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea de obţinere a Avizului de branşare/racordare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare şi terminând cu achitarea facturilor pentru serviciile prestate.
În funcţie de solicitări, atât consumatorii casnici, cât şi consumatorii non-casnici (agenţii economici) se pot adresa la ghişee şi depune cereri privind modificarea adresei pentru factură, pentru corespondență, solicitări privind debranșarea de la rețelele de alimentare cu apă sau încetarea temporară a activității întreprinderii, cereri privind reeșalonarea datoriei (achitare în rate), eliberarea procesului-verbal de pregătire pentru exploatarea PERMANENTĂ a instalaţiilor şi reţelelor de alimentare cu apă şi evacuare a apelor uzate (F-5).
De asemenea, consumatorii pot depune cereri pentru sigilarea/desigilarea nodului apometric, resigilarea după înlăturarea scurgerii, dar și solicitări privind ajutorul tehnic în vederea înlăturării scurgerilor pe reţeaua (conducta) aflată în gestiunea consumatorului (contra plată).
În contextul combaterii răspândirii virusului COVID-19, administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) îndeamnă consumatorii să își rezolve problemele prin telefon sau prin intermediul emailul întreprinderii acc@acc.md.
- Programul de funcționare al Centrului unic de informare este următorul:
- luni-joi – 8:00-17:00
- vineri – 8:00-15:45
- pauza de masă – 12:00-12:45.
Vă puteti adresa la Centrul unci de informare :
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md