9 400 de consumatori au fost deserviţi în luna ianuarie curent la Centrului unic de informare!
În scopul soluţionării operative a diverselor chestiuni, dar şi achitării serviciilor prestate, pe parcursul lunii ianuarie 2022, la Centrul unic de informare al S.A. „Apă-Canal Chişinău” s-au adresat circa 9400 consumatori.
Astfel, specialiştii Centrului au oferit servicii contabile pentru 1059 consumatori, servicii de informare pentru 2572 consumatori, fiind înregistrate 585 apeluri telefonice. Totodată, 3947 persoane au efectuat achitări în casierie. De asemenea, au fost înregistrate 264 scrisori, 238 cereri pentru încheierea contractelor directe și 147 - pentru reînchiere.
Programul de funcționare al Centrului unic de informare este următorul:
luni-joi: 8:00-17:00
vineri: 8:00-15:45
pauza de masă: 12:00-12:45.
În orele de program, Vă puteti adresa la Centrul unic de informare la numerele de telefon: 0 22 256 634, 0 22 256 828, 0 22 256 939, 0 22 857 826 şi
în scris, accesând site-ul: www.acc.md
De asemenea, angajații S.A. „Apă-Canal Chişinău” Vă stau la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat: 0 22 256 666, 0 22 256 777, care activează non-stop.
Concomitent, birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană.
În contextul asigurării sănătăţii cetăţenilor urbei, administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” îndeamnă consumatorii să își soluţioneze problemele, adresându-se telefonic la Centrul unic de informare, iar pentru a depune o cerere în scris, accesaţi adresa de e-mail: www.acc@acc.md.
Aveţi grijă de sănătatea D-voastră şi a celor din jur!