Siguranţa consumatorilor rămâne prioritatea S.A. ,,Apă-Canal Chişinău”!
Din cauza creșterii îngrijorătoare a ratei de infectare și a numărului cazurilor confirmate cu COVID-19, S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” recomandă folosirea soluțiilor de comunicare la distanță ca mijloc de protecție împotriva COVID-19, reiterând limitarea activității directe de relații cu publicul a clienților și angajaţilor întreprinderii, la nivelul întregii arii de operare a societății, pentru o perioadă nedeterminată.
În scopul protecției consumatorilor, dar și a angajaților întreprinderii, care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital pentru populație, se recomandă optarea pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale, contribuabilii având astfel posibilitatea să evite deplasările la sediul companiei. Centrul unic de informare, casieria și cancelaria vor avea program normal de lucru cu publicul, însă se solicită să se evite aglomerația și să se mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur.
Astfel, în această perioadă, clienţii sunt îndemnaţi să vină în incinta societății neînsoțiți de către alte persoane, iar în cazul în care aceştea prezintă simptome de răceală sau gripă, sunt rugaţi să amâne vizita până la însănătoșire. Pentru a evita contactul fizic, dar și utilizarea numerarului, clienții sunt încurajaţi să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor.
Soluţionarea eventualelor probleme se poate obţine prin formularea telefonică a acestora, în orele de program (luni-joi - 8:00-17:00, vineri - 8:00-15.45) la Centrul unic de informare la numerele de telefon: 0 22 256 634, 0 22 256 828, 0 22 256 939, 0 22 857 826 sau în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc@acc.md.
Concomitent, angajații S.A. „Apă-Canal Chişinău” răspund şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat: 0 22 256 666, 0 22 256 777, care activează non-stop, iar efectuarea plăților se poate face prin metodele alternative, precizate pe verso-ul facturii sau pe site-ul societății - www.acc.md. Pentru a evita contactul fizic, dar și utilizarea numerarului, clienții sunt încurajați să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor, prin intermediul contului de client, prin transfer bancar sau direct debit.
S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” pune la dispoziţia consumatorilor săi o modalitate gratuită, disponibilă pentru toţi doritorii de a primi informaţii privind emiterea facturii, soldul curent, opririle programate la reţeaua publică de apă din zona în care locuiesc şi orice alte informaţii legate de serviciile oferite de Operator, direct pe e-mailul personal. În acest scop, solicitarea se va transmite pe adresa acc@acc.md iar angajaţii vor răspunde cu promptitudine solicitărilor clienţilor.