de la fondare
Evenimente

Circa 9000 consumatori deserviţi, în aprilie, de către specialiştii Centrului unic de informare!

S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii aprilie curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat 8993 consumatori.

Astfel, specialiştii din cadrul Centrului unic de informare a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1104 consumatori, servicii de informare – pentru 3443. Totodată, 2995 persoane au efectuat achitări în casierie, de asemenea au fost înregistrate 320 de scrisori, și 409 cereri pentru încheierea contractelor directe și 157 pentru reînchiere.

De menționat că, în luna aprilie s-au înregistrat 160 cereri pentru încheierea contractelor individuale cu apartamentele din ÎMGFL și 395 cereri pentru încheierea contractelor SP, AE.

Tot, în perioada de referință au fost depuse 320 cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare la rețele și 59 privind perfectarea Permisului de branşare/racordare la reţeaua de apă şi de canalizare și 108 cereri privind desemnarea persoanei responsabile pentru supraveghere tehnică.

Administrația S.A. „Apă-Canal Chişinău” (ACC) îndeamnă consumatorii să își rezolve problemele prin telefon sau prin intermediul emailul întreprinderii acc@acc.md.

Programul de funcționare al Centrului unic de informare este următorul:

luni-joi – 8:00-17:00

vineri – 8:00-15:45

pauza de masă – 12:00-12:45.

Vă puteti adresa la Centrul unic de informare:

– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.

– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md

De asemenea, angajații ACC Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:

0 22 256 666

– 022 256 777.

Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană.