Centrul unic de informare: mereu alături de consumatori! Circa 11200 consumatori deserviți în luna iunie curent!
Centrul unic de informare al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea elaborării Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii iunie curent, numărul total de consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului unic de informare a fost de 11815, fiind oferite servicii de informare pentru 4335 de consumatori, au fost înregistrate 493 de scrisori, au fost primate 318 cereri privind reîncheierea contractelor directe şi 1026 cereri privind încheierea contractelor directe (Sectorul apartamente), 380 de cereri cu privire la încheierea contractelor pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (Consumatori casnici şi noncasnici), 39 de cereri cu privire la rezoluţiunea contractelor, 224 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL.
Concomitent, au fost recepționate 392 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 70 de cereri privind perfectarea/eliberarea procesului-verbal de recepţie a instalaţiilor interne de apă şi canalizare (Formularul nr. 5) și 74 cereri privind desemnarea persoanei responsabile pentru supravegherea tehnică, fiind înregistrate 889 apeluri telefonice.
În perioada de referinţă, au fost oferite servicii contabile pentru 1381 de consumatori, iar 3993 de consumatori au efectuat achitarea în casierie a facturilor emise de Î.M. „Infocom”, APLP, ACC, CCL etc.
Centrul unic de informare al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu consumatorii, fiindu-le mereu alături.