de la fondare
Evenimente

Vești bune pentru consumatori! Poți devenit client S.A. ,, Apă-Canal Chișinău” doar printr-o simplă cerere!

Important!  Începând de astăzi, 15 august curent, S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” a lansat un serviciu ce prevede conectarea la apă într-o manieră mult mai simplificată. Astfel, orice solicitant, persoană fizică sau juridică, care doreşte un branşament sau un racord de apă şi/sau canalizare, poate depune o cerere tip la ghișeele Centrului unic de informare din str. Albișoara, 38, împreună cu documentele, în copie, specificate în cererea tip. Prin urmare, specialiștii S.A. ,, Apă-Canal Chișinău” contra cost, vor executa toate lucrările necesare pentru conectarea la serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare, cum ar fi: obținererea Avizului de branșare/racordare, execuția proiectului, coordonare a lucrărilor cu instituțiile de resort, dar și pozare rețelelor de apă și de canalizare. Ulterior, solicitantul va achita devizul de cheltuieli pentru lucrările executate de către Operator.

Programul de funcționare al Centrului unic de informare  este următorul:

  • luni-joi – 8:00-17:00
  • vineri –   8:00-15:45
  • pauza de masă – 12:00-12:45.

Vă puteti adresa la Centrul unic de informare:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md

Astfel, în termeni restrinși, solicitantul va fi chemat  doar să semneze contractul cu S.A. ,,Apă-Canal Chișinău”.