Peste 120 mii consumatori deserviţi pe parcursul anului 2022 de către specialiştii Centrului unic de informare!
S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul anului 2022, au fost deserviți la ghișeele Centrului unic de informare cel puțin 123792 consumatori, care s-au adresat fie pentru soluționarea problemelor abordate conform competenței întreprinderii. operativă a diverselor situații, ori pentru achitarea serviciilor prestate.
Menționăm că programul de funcționare al Centrului unic de informare este:
luni-joi – 8:00-17:00
vineri – 8:00-15:45
pauza de masă – 12:00-12:45.
Totodată, Vă puteti adresa la Centrul unic de informare:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md
De asemenea, angajații furnizorului de apă Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat: 0 (22) 256 666, 0 (22) 857 777.
Reamintim că, toți consumatorii se pot adresa la Centrului unic de informare, din str. Albișoara, 38 pentru a obține răspunsuri la orice întrebare ce ține de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, după cum urmează:
-obținerea condițiilor tehnice;
-coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare;
- perfectarea contractelor de livrare a apei şi evacuare a apelor uzate;
- achitarea facturilor pentru serviciile de apă și canalizare;
- depunerea cererilor pentru încheierea contractelor directe;
- obținerea avizului de branșare/racordare pentru alimentarea cu apă și canalizare.