Devină client S.A. ,, Apă-Canal Chișinău” doar printr-o simplă cerere!
De la lansarea din august 2022 și până în ianuarie 2023 a serviciului, ce prevede conectarea la apă și canalizare doar printr-o singură cerere, circa 90 de consumatori au depus solicitări în acest sens. Astfel, procesul de conectarea la apă și canalizare a devenit mult mai simplificat și accesibil. De acest serviciu poate beneficia oricare.
Astfel, oricare solicitant, persoană fizică sau juridică, care doreşte un branşament sau un racord de apă şi/sau canalizare, poate depune o cerere tip la ghișeele Centrului unic de informare din str. Albișoara, 38, împreună cu documentele,(în copie), specificate în cererea tip.
Ulterior, specialiștii S.A. ,, Apă-Canal Chișinău” contra cost, vor executa toate lucrările necesare pentru conectarea la serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare, cum ar fi: obținererea Avizului de branșare/racordare, execuția proiectului, coordonarea lucrărilor cu instituțiile de resort, dar și pozare rețelelor de apă și de canalizare. Într-un final, solicitantul va achita devizul de cheltuieli pentru lucrările executate de către Operator.
Programul de funcționare al Centrului unic de informare este următorul:
- luni-joi – 8:00-17:00
- vineri – 8:00-15:45
- pauza de masă – 12:00-12:45.
Vă puteti adresa la Centrul unic de informare:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md