Centrul unic de informare: mereu alături de Consumatori! Circa 10252 Consumatori deserviți în luna ianuarie 2023!
Centrul unic de informare al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii ianuarie 2023, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului unic de informare a fost de 10252, fiind oferite servicii de informare pentru 3966 persoane, servicii contabile pentru 715, iar 3349 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 282 de scrisori, au fost primite 156 cereri privind reîncheierea contractelor directe (proprietary apartamente), 495 de cereri cu privire la încheierea contractelor pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 816 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 82 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 42 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1280 apeluri telefonice, precum și recepționate 220 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 129 de cereri privind permisul de branșare/racordare.
Centrul unic de informare al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.