Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! Circa 11 mii Consumatori deserviți în luna iunie 2023!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii iunie 2023, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 10851, fiind oferite servicii de informare pentru 4564 persoane, servicii contabile pentru 1065, iar 3529 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 429 de scrisori, au fost primite 308 de cereri cu privire la încheierea contractelor pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 787 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 113 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 24 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1229 apeluri telefonice, precum și recepționate 309 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 176 de cereri privind permisul de branșare/racordare.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.