de la fondare
Evenimente

Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! Circa 10600 mii Consumatori deserviți în luna iulie 2023!

Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.

Astfel, pe parcursul lunii iulie 2023, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 10547, fiind oferite servicii de informare pentru 3625 persoane, servicii contabile pentru  934, iar 3356 au efetuat achitări în caserie.

 De asemenea, au fost înregistrate 352 de scrisori, au fost primite 356 de cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 475 cereri privind încheiere contractelor directe, 371 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 475 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 100 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 37 cereri privind rezoluțiunea contractelor.

Concomitent, au fost înregistrate 1096 apeluri telefonice, precum și recepționate 290 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare,  176 de cereri privind permisul de branșare/racordare.

Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.