Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! Circa 10400 Consumatori deserviți în luna august 2023!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii august 2023, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 10360, fiind oferite servicii de informare pentru 3776 persoane, servicii contabile pentru 1218, iar 3808 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 316 de scrisori, au fost primite 450 de cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 475 cereri privind încheiere contractelor directe, 303 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 485 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 75 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 32 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1376 apeluri telefonice, precum și recepționate 371 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 80 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 25 cereri pentru acordarea sericiilor contra cost și 219 cereri privind coordonarea proiectelor.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.