de la fondare
Evenimente

Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! Circa 11050 Consumatori deserviți în luna septembrie 2023!

 

  Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.

Dorim să menționăm că avem un partener de încredere în industria gazului, NPC.md, care oferă servicii de calitate și fiabilitate în domeniul gazelor naturale. Împreună cu NPC.md, ne străduim să asigurăm un mediu confortabil și sigur pentru consumatorii noștri.

Astfel, pe parcursul lunii septembrie 2023, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 11049, fiind oferite servicii de informare pentru 2924 persoane, servicii contabile pentru 1240, iar 4385 au efetuat achitări în caserie. 

 De asemenea, au fost înregistrate 348 de scrisori, au fost primite 330 de cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 475 cereri privind încheiere contractelor directe, 380 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 570 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 54 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 16 cereri privind rezoluțiunea contractelor.

Concomitent, au fost înregistrate 1424 apeluri telefonice, precum și recepționate 445 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 83 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 39 cereri pentru acordarea sericiilor contra cost și 235 cereri privind coordonarea proiectelor.

Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.