de la fondare
Evenimente

Atenție! Unde verificați metrologic contoarele de apă rece și caldă.

Atenție! Unde verificați metrologic contoarele de apă rece și caldă.  S. A. „Apă-Canal Chișinău” are două  puncte de recepție, care asigură calitate și rapiditate

Pe lângă activitatea tradițională de livrare a apei, S. A. „Apă-Canal Chișinău”, repară şi verifică metrologic contoare de apă în atelierul din str. Lunca Bîcului nr. 24. Punctele de recepție a contoarelor de apă pentru verificare metrologică şi reparaţie este biroul 100, sediul central din str. Albişoara nr. 38 și Laboratorul de verificare metrologică a contoarelor de apă cu diametre mari din str. Lunca Bîcului, 24. Verificarea contoarelor de apă rece și apă caldă o puteți efectua prin depunerea cererii în biroul 101, sediul central. Doritorii trebuie să prezinte un act emis de gestionarul fondului locativ în care este indicat consumul curent și indicii contorului.  De obicei, verificarea se efectuază în decurs de trei zile după achitarea serviciului. Pentru a nu rămâne fără apă, cât durează verificarea metrologică, specialiștii de la ACC instalează solicitantului contoare provizorii. Specialiștii ACC garantează nu doar srevicii calitative, dar și rapiditate.

Cu toate acestea, există diverși agenți economici care prestează servicii similare. De multe ori, ca rezultat a informației livrate de către gestionarii fondului locativ, agenții economici cunosc, adresele exacte unde este necesară verificarea metrologică periodică. Mai mult acești agenți economici comercializează contoare noi. De obicei, agenții economici trimit scrisori cu oferte consumatorilor, făcând referire la Legea 303, „Privind serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare”, normă în baza căreia activează S.A. „Apă-Canal Chișinău”. Evident că în asemenea cazuri, consumatorii asociază acești agenți economici cu furnizorul de apă și cred că au careva relații contractuale. Un caz similar a avut loc și pe adresa Sucevița, 34/2. Precizăm, că, furnizorul de apă nu are relații contractuale de acest gen cu nici un agent economic. Sunt cazuri, însă când persoane fizice plasează astfel de anunțuri în scara blocului, care de asemenea nu au nici o tangență cu furnizorul de apă.  În asemnea cazuri, furnizorul de apă nu poartă nici o răspundere. Evident că este dreptul fiecăruia să își aleagă agentul economic care dorește să îi presteze acest serviciu, atâta timp cât i se garantează calitate. De aceea, administrația frunizorului de apă îi îndeamnă pe toți consumatori să fie mai vigilenți. Iar pentru a evita situații neplăcute să ceară legitimația de serviciu, în caz de refuz să renunțe la serviciile prestate, să anunțe furnizorul de apă sau poliția. În acest context, administrația furnizorului de apă precizează că pentru informaţii suplimentare Vă puteţi adresa la Punctul de recepţie a contoarelor de apă pentru verificare metrologică şi reparaţie: tel. 256-776 sau la atelier: tel. 47-36-51. De asemenea, puteti să lăsați un mesaj pe adresa electronică acc@acc.md, sau pe pagina oficială de pe facebook.com.