Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! Circa 11880 Consumatori deserviți în luna noiembrie 2023!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii noiembrie 2023, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 11880, comparativ cu 11400 în luna octombrie, fiind oferite servicii de informare pentru 4234 persoane, servicii contabile pentru 1869, iar 3347au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 395 de scrisori, au fost primite 358 de cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 378 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 619 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 53de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 44 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1564 apeluri telefonice, precum și recepționate 261 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare,79 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 23 cereri pentru acordarea sericiilor contra cost și 216 cereri privind coordonarea proiectelor.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.