Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 9079 Consumatori deserviți în luna ianuarie 2024!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii ianuarie 2024, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 9079, fiind oferite servicii de informare pentru 3472 persoane, servicii contabile pentru 1363, iar 2830 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 410 de scrisori, au fost primite 235 de cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 243 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 482 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 11 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 33 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1243 apeluri telefonice, precum și recepționate 180 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 58 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 136 cereri pentru acordarea sericiilor contra cost și 18 cereri privind coordonarea proiectelor.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.