de la fondare
Evenimente

Centrul multifuncțional: De 5 ani mereu alături de Consumatori! Circa 500 mii consumatori deserviți în toată această perioadă!

 

Administrația S.A. ,, Apă-Canal Chișinău” aniversează 5 ani de activitate a Centrului multifuncțional.  În tot acest timp, specialiștii Centrului au fost ghidați de operativitate, corectitudine și loialitate, astfel încât, consumatorii să beneficieze de asistență și  comunicare eficientă. În acest context, Directorul general interimar al S.A. ,,Apă-Canal Chișinău”, Diana Tacu, a dat asigurări că pentru sporirea încrederii consumatorilor, aceștia sunt o prioritate și mereu vor fi poziționați în centrul preocupărilor Întreprinderii.

Mai mult, decât atât din numele Administrației, Dna Diana Tacu a felicitat și a mulțumit specialiștii Centrului pentru profesionalism și dedicație de care dau dovadă zi de zi.  ,,Vă dorim să fiţi mereu plini de energie, cutezanţă, răbdare, echilibru, iar toate dificultăţile să le depăşim cu tărie şi încredere. Să vă bucurați de respectul colegilor, de gratitudinea consumatorilor. Fie ca perseverenţa şi spiritul de responabilitate să vă însoţească mereu întru îndeplinirea sarcinilor de serviciu” a declarat Directorul general interimar al S.A. ,,Apă-Canal Chișinău”, Diana Tacu.  

De menționat că, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate, Centrul a activat în permanență. Prin urmare, chiar și în 2020, pentru a preveni riscul răspândirii COVID-19 și pentru a proteja atât vizitatorii, cât și angajații, Centrul a activat într-un regim special.

Concomitent, sunt deservite mai multe persoane. Întru asigurarea posibilității de soluţionare a problemelor ce țin de competența Furnizorului de apă, dar şi pentru a nu se forma cozi la ghișeele Centrului multifuncțional, angajații Centrului acordă zilnic consultanţa necesară unui număr de circa 400 de  consumatori.

Varietatea serviciilor oferite este destul de mare, și în permenență este actualizată conform cerințelor și solicitărilor de la consumatori.

Tocmai de aceea începând cu octombrie 2019, specialiștii Centrului unic recepționează și cereri privind încheierea contractelor directe cu furnizorul de apă. Astfel, consumatorii obțin răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea de obţinere a Avizului de branşare/racordare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare şi terminând cu achitarea facturilor pentru serviciile prestate.

De asemenea, consumatorii pot depune cereri pentru sigilarea/desigilarea nodului apometric, resigilarea după înlăturarea scurgerii, dar și solicitări privind ajutorul tehnic în vederea înlăturării scurgerilor pe reţeaua (conducta) aflată în gestiunea consumatorului (contra plată).

Angajații furnizorului de apă garantează nu doar servicii calitative, dar și operativitate.

  • Programul de funcționare al Centrului multifuncțional este următorul:
  • luni-joi – 8:00-17:00
  • vineri –   8:00-15:45
  • pauza de masă – 12:00-12:45.

Vă puteti adresa la Centrul multifuncțional:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md