Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 9740 Consumatori deserviți în luna martie 2024!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii martie 2024, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 9740, fiind oferite servicii de informare pentru 3192 persoane, servicii contabile pentru 1753, iar 2926 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 378 de scrisori, au fost primite 228 de cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 279 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 953 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 41 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 46 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1101 apeluri telefonice, precum și recepționate 308 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 71 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 6 cereri pentru acordarea sericiilor contra cost.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.