de la fondare
Evenimente

Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori!11188 Consumatori deserviți în luna aprilie 2024!

 

Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.

Astfel, pe parcursul lunii aprilie 2024, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 11188, comporativ cu 9740, înregistrați în luna martie, fiind oferite servicii de informare pentru 3356 persoane, servicii contabile pentru 1866, iar 3194 au efetuat achitări în caserie.

De asemenea, au fost înregistrate 415 de scrisori, au fost primite 439 de cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 355 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 817 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 26 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 47 cereri privind rezoluțiunea contractelor.

Concomitent, au fost înregistrate 916 apeluri telefonice, precum și recepționate 313 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 115 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 3 cereri pentru acordarea sericiilor contra cost și 242 cereri privind coordonarea proiectelor. 

Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.