de la fondare
Evenimente

Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 11586 Consumatori deserviți în luna octombrie 2024!

Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.

Astfel, pe parcursul lunii octombrie 2024, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 11586, comparativ cu 10188 în luna septembrie, fiind oferite servicii de informare pentru 4392 persoane, servicii contabile pentru 1908, iar 3562 au efetuat achitări în caserie.

De asemenea, au fost înregistrate 471 scrisori, au fost primite 437 cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 380 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 441 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 59 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 35 cereri privind rezoluțiunea contractelor.

Concomitent, au fost înregistrate 1433 apeluri telefonice, precum și recepționate 378 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 108 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 28 cereri pentru realizarea racordării la canalizare, 305 cereri pentru coordonarea proiectelor și 28 cereri privind acordarea serviciilor contra cost.

Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.