Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 9684 Consumatori deserviți în luna decembrie 2024!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii decembrie 2024, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 9684, fiind oferite servicii de informare pentru 3794 persoane, servicii contabile pentru 1314, iar 3009 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 398 scrisori, au fost primite 344 cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 401 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 384 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 33 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 42 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1100 apeluri telefonice, precum și recepționate 269 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 98 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 108 cereri pentru realizarea racordării la canalizare, 220 cereri pentru coordonarea proiectelor și 54 cereri privind acordarea serviciilor contra cost.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.