Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 9825 Consumatori deserviți în luna ianaurie 2025!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii ianaurie 2025, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 9825, fiind oferite servicii de informare pentru 3757 persoane, servicii contabile pentru 1706, iar 2459 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 332 scrisori, au fost primite 352 cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 388 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 719 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 104 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 39 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1212 apeluri telefonice, precum și recepționate 280 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 107 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 75 cereri pentru realizarea racordării la canalizare, 170 cereri pentru coordonarea proiectelor și 60 cereri privind acordarea serviciilor contra cost.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.