de la fondare
Evenimente

Peste 8500 de consumatori-deserviţi, în martie, de către specialiştii Centrul comercial și asistență clienți!

S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii martie curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 8510 de consumatori.

Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1271 consumatori, servicii de informare – pentru 2438 cosumatori. Totodată, 4801 persoane au efectuat achitări în casierie, 487 de scrisori au fost înregistrate și 104 cereri pentru deschiderea coturilor persoanle .

Reamintim că, începând din februarie curent, consumatorii se pot adresa specialiştilor sus-menţionaţi la centrul Comercial și asistență clienți (biroul 101, str. Albişoara, 38). De menționat, că o dată cu deschiderea Centrului comercial și asistență clienți, numărul consumatorilor deserviți a crescut cu circa 10%. În cadrul Centrului, oamenii pot  obţine răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea elaborării condiţiilor tehnice pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate.

Până în prezent, pe parcursul a unsprezece ani de la crearea Sectorului informare şi achitări, circa 400 de mii de consumatori au primit consultaţii privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare.