Peste 7000 de consumatori-deserviţi, în iunie, de către specialiştii Centrulului comercial și asistență clienți!
S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii mai curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 7336 consumatori, ceea ce înseamnă cu 2000 consumatori mai puțin decât în luna mai. Acest fapt se explică prin faptul că mulți consumatori sunt plecați în concediu.
Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1410, față de 2072 consumatori în luna mai, servicii de informare – pentru 2829, față de 3156 cosumatori. Totodată, 3097 persoane au efectuat achitări în casierie, comparativ cu 4988, de asemenea au fost înregistrate 121 de scrisori, comparativ cu 590 și 553 cereri pentru deschiderea coturilor persoanle, comparativ cu 99 înregistrate luna trecută. Tot în luna iunie curent, au fost înregistrate 515 apeluri telefonice primite, prin intermediul cărora –consumatori/solicitanţi au primit consulatații.
Reamintim că, începând din februarie curent, consumatorii se pot adresa specialiştilor sus-menţionaţi la centrul Comercial și asistență clienți (biroul 101, str. Albişoara, 38). De menționat, că o dată cu deschiderea Centrului comercial și asistență clienți, numărul consumatorilor deserviți a crescut cu circa 10%. De asemenea, potrivit informației acumulate lunar a crescut cu 10% numărul persoanelor care își doresc conturi personale, dar și numărul celor care își doresc conectarea la serviciile de apă și de canalizare.
În cadrul Centrului, oamenii pot obţine răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea elaborării condiţiilor tehnice pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate.
Până în prezent, pe parcursul a unsprezece ani de la crearea Sectorului informare şi achitări, circa 500 de mii de consumatori au primit consultaţii privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare.