Peste 10000 de consumatori-deserviţi, în septembrie, de către specialiştii Centrul comercial și asistență clienți!
S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii septemnrie curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 10107 consumatori, cu circa 3000 consumatori mai mult decât în luna august. Acest lucru se datorează faptului că în această perioadă prectic s-a încheiat perioada concediilor.
Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1716 consumatori, cu 800 mai mult decât în luna august, servicii de informare – pentru 316, față de 2920 consumatori. Totodată, 5229 persoane au efectuat achitări în casierie, comparativ cu 3693, de asemenea au fost înregistrate 536 de scrisori, comparativ cu 125 și 76 cereri pentru deschiderea conturilor personale, comparativ cu 700 înregistrate luna trecută.